Saturday, May 7, 2011

Melangkah Ke Dunia Baru


Alhamdulillah... Hanya itu yang mampu ku ucapkan setelah mendapat tawaran untuk sambung blajar di Fakulti Sains Komputer dan Matematik ( Diploma Sains Komputer ), UiTM Machang, Kelantan. Alahhaaiii... Machang jer?? apsal bleh dekat sangat? hahaa...tu lah persoalan2 yg mula2 brmain di fikiran... tapi bila aku fikir2 balik... semua nih mungkin ada hikmah di sebalik kejadian... sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya dan kita sebagai makhluk ciptaanNya tak perlu mempersoalkan kejadian yang Allah dah tentukan... kita hanya perlu bersyukur dan redha atas ketentuanNya... mungkin rezeki aku dah memang kat sini... sape tau suatu hari aku akan berjaya ngan course yang ditawarkan kpd aku kat sini...kan? heheh... so ngan azam dan cita-cita yang baru nih aku dah tekad nak pegi... lantak la orang nak cakap ape... peluang dah ada depan mata... jangan lepaskan! hahah

Pintu masuk UiTM Machang

p/s : bleh balik sokmo la aku klu dop dekat2 nih! ahahaha..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...