Thursday, October 13, 2011

KEMBALI

Perrkkhh !! lama beno dah gua rase tak menjenguk blog gua nie... sampai dah berkulat dah ni.. heheh..
mana tak nya, sejak2 hari pendaftaran aku masuk UiTM sampai laa aku cuti sem skrg ni, baru r bleyh bukak blog.. sibuk ngan study la konon nya...hahaha..
OK! seriously, memang banyak perkara yg aku dapat dalam first semester nih terutamanya dalam menambah ilmu pengetahuan lah.. ilmu2 baru sal programming ape benda ntah sampai aku sendiri pon dah naik loya ngan subjek ni.. tapi nak wat mcmne memandangkan aku ni student computer science so kena survive gak ah! study punye study sampai laa aku masuk final exam baru2 ni.. n Alhamdulillah aku dpt jawab tapi taktau betoi atao salah...hahak..
Dan pengalaman aku kat UiTM Machang memang penuh ngan warna-warni kehidupan tak kira pahit atau manis.. tp aku still maen redah jer..hehehe..Pengalaman manis tu tersangat la banyak tapi yang pahit ni wat aku takleh lupa dunia akhirat..sumpah aku cakap..Nak terjadinya pulak insiden ni berlaku lepas jer raya n dkat2 ngan final exam...hape lagi...hangin satu badan laa aku..tambah2 lak yang paw kad ATM aku ni roomate aku..dan dgn pantasnya aku lesap RM1000.00!.. hhaaddooii...lu memang bikin wa panas bhaii...naseb baek jer lu dah bayar balik..lau tidak ngan lu2 skali wa lesapkan...(cakap besar)hahaha..
Belum jer lagi keperitan idup aku abis setelah di'paw' oleh sahabatku yang berhati mulia tu, lektop aku plak yang kena bedal..n sampai sekarang masih dalam siasatan..(ceyy, cam ayat dlm drama Gerak Khas lak..haha)
So, nak wat camne lg..aku redha n serahkan kes ni pada Encik Pulis jer lah.. lektop aku tu pom da rabak sebenarnya..tunggu masa jer cuma yang aku sayang juz folder2 assignment n notes, movie2, gambar2 kenangan zaman muda2 dlu, lagu2 feveret aku, dan tidak ketinggalan game PES 2011 yg baru jer aku update seminggu sebelum lektop aku dicuri...sebak dado den dibuek nyo..sob3..Oleh itu, kepada si pencuri, saya mintak satu jer ngan anda.. PULANGKAN! aku sayang lg barang2 aku lam lektop tu wey..alahai~ sadis2! kot ye pon nak bedal bagitau la dulu kat tuan lektop nie.. bleh laa aku transfer dulu barang2 aku tuh ke dlm external hard disc laen...lepaih tu hang nak tibai lektop tu hang tibai r..janji lu bayar...harga semua bley runding maa~ hahahahah..

Haa... abis jer citer, jom kita usha lak foto2 yg telah diambik masa aku kat sana... :)


Majlis Berbuka Puasa kelas CS1101C kat Pizza Hut.

Majlis Berbuka Puasa Kolej Tengku Abdul Rahman.



Majlis Hari Raya



BBQ Party kat Pantai Melawi, Bachok.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...